„Zakupy w Internecie” – badanie Mindshare Polska
  • 0
  • 1
24.03.2015

„Zakupy w Internecie” – badanie Mindshare Polska

Polscy internauci kupują online średnio raz w miesiącu lub rzadziej, przy czym najczęściej na portalach aukcyjnych. Nadal zdecydowanie chętniej nabywają w Internecie odzież niż np. produkty spożywcze. Dlaczego kupujemy online, jak przebiega proces decyzyjny i z jakich urządzeń korzystamy podczas transakcji – m.in. na te pytania odpowiada Mindshare Polska w badaniu „Zakupy w Internecie”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

BS

9 lat temu

Efekt ROPO

Efekt ROPO (research online, purchase offline) najbardziej widoczny jest w kategoriach RTV/AGD oraz meble i dekoracje - aż niewiarygodne, że nie ROTOPO w RTV/AGD

24 marca 2015