„Ja + nowe możliwości” – nowe strategiczne podejście Plusa do relacji z klientami (wideo)
  • 3
  • 2
18.05.2015

„Ja + nowe możliwości” – nowe strategiczne podejście Plusa do relacji z klientami (wideo)

„Ja + nowe możliwości” ma być nowym podejściem strategicznym marki Plus do relacji z klientami. Operator zmienia pozycjonowanie oraz kolory i twarze w komunikatach reklamowych. Potrzeby klientów będą stanowić sedno nowych ofert.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54810 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

kemer

9 lat temu

Plus

Świetna kampania, a co ważniejsze- świetne ceny. Dzięki łączeniu usług Plus jest bezkonkurencyjny, żaden inny operator nie zapewnia tylu usług w takiej cenie.

Rozwiń komentarze

15 maja 2015