Nowe prawa konsumenta rzeczywiście korzystne dla polskich klientów? – badanie Idealo.pl
  • 0
  • 3
24.06.2015

Nowe prawa konsumenta rzeczywiście korzystne dla polskich klientów? – badanie Idealo.pl

25 grudnia 2014 r. weszły w życie w Polsce ustalenia dyrektywy ujednolicającej prawa konsumentów w całej UE. Mają one wpływ także na umowy zawierane na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa, przez co dotyczą w dużej mierze sklepów internetowych. Porównywarka cen Idealo.pl sprawdziła, czy polskie e-przedsiębiorstwa rzeczywiście wprowadziły zmiany i w jakim stopniu wpłynęły one na udogodnienia dla konsumentów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54855 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

J. Kawa

9 lat temu

Nowa ustawa konsumencka

No, moi kochani, nie ma się co dziwić, że konsumenci są zadowoleni z nowych przepisów :) Przecież sam miód z nich wypływa (mówię serio). 14 dni na zwrot zamiast 10, rok (jak sprzedawca nas nie poifnormuje o tym prawie) zamiast pół roku. W dodatku prawo ujednolicone do całej UE - bezpieczeństwo. Dla mnie bomba. Jak porównacie sobie te nowe przepisy do starej ustawy to sami rówież stwierdzicie, że teraz jest cudownie. Dla ułatwienia - tutaj link do tabelki na blogu https://prokonsumencki.pl/blog/zwrot-towaru-zakupionego-przez-internet-przez-konsumenta-nowa-ustawa-konsumencka/ Pozdrawiam serdecznie!

24 czerwca 2015