„Możesz to zmienić” – kampania społeczna (wideo, infografika)
  • 3
  • 2
24.06.2015

„Możesz to zmienić” – kampania społeczna (wideo, infografika)

„Możesz to zmienić” to kampania, której celem jest zachęcenie mieszkańców dużych miast do reagowania w sytuacji, gdy są świadkami napadu, gwałtu lub innego aktu przemocy. Powstała z inicjatywy Pawła Dąbrowy, który – jako jeden z wielu przechodniów – był świadkiem napadu w centrum Warszawy i jako jedyny zareagował.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 czerwca 2015

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
24.06.2015

Nowe prawa konsumenta rzeczywiście korzystne dla polskich klientów? – badanie Idealo.pl

25 grudnia 2014 r. weszły w życie w Polsce ustalenia dyrektywy ujednolicającej prawa konsumentów w całej UE. Mają one wpływ także na umowy zawierane na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa, przez co dotyczą w dużej mierze sklepów internetowych. Porównywarka cen Idealo.pl sprawdziła, czy polskie e-przedsiębiorstwa rzeczywiście wprowadziły zmiany i w jakim stopniu wpłynęły one na udogodnienia dla konsumentów.