Uczelnia Łazarskiego i e-Izba zapraszają na studia podyplomowe E-commerce
  • 0
  • 1
1.09.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Uczelnia Łazarskiego i e-Izba zapraszają na studia podyplomowe E-commerce

Uczelnia Łazarskiego we współpracy z e-Izbą stworzyła nowy program studiów podyplomowych E-commerce. Przygotowano go, opierając się na doświadczeniach e-Izby oraz ekspertów w dziedzinie zarządzania sprzedażą internetową, e-biznesu, e-marketingu, badań rynku i trendów konsumenckich

(Informacja promocyjna)

Studia podyplomowe E-commerce adresowane są do kadry zarządzającej, specjalistów ds. sprzedaży, marketingu i strategii rozwoju oraz osób zainteresowanych rozwojem kompetencji w zakresie e-commerce.

Zajęcia poprowadzą uznani wykładowcy i eksperci z wieloletnim doświadczeniem w zakresie tworzenia e-biznesów i zarządzania obszarem e-commerce. Grono wykładowców tworzą m.in.: 

  • Marcin Bosacki (InPost),
  • Krzysztof Jagliński (Nazwa.pl),
  • Anastasia Bondarenko (SARE),
  • Justyna Skorupska, przewodnicząca Rady Izby Gospodarki Elektronicznej,
  • Wojciech Kwiatkowski, Ludwik Ryng i Kamil Mazur (TradeDoubler),
  • Katarzyna Czuchaj-Łagód (Mobile Institute),
  • Magdalena Górak (Profeina),
  • Zbigniew Nowicki i Karolina Lejman (Bluerank),
  • Rafał Stępniewski (Rzetelny Regulamin),
  • Mateusz Kyc (Softhis),
  • Borys Skraba (Bold Brand Commerce),
  • Roman Baluta (ORBA).

Tematyka zajęć będzie dotyczyła takich zagadnień, jak prawo w handlu elektronicznym, marketing w e-commerce, m-commerce, strategia biznesu e-commerce czy technologia w e-commerce.

W ramach rocznego programu studiów studenci zdobędą szeroką wiedzę w zakresie e-commerce oraz umiejętności niezbędne do poprowadzenia własnego sklepu internetowego. Dzięki interaktywnej formie warsztatów i ćwiczeń poznają metody i techniki skutecznego zarządzania sprzedażą i kanałami dystrybucji z uwzględnieniem Internetu. Podwyższą kompetencje w zakresie efektywnego realizowania strategii e-marketingowej oraz zapoznają się z regulacjami prawnymi dotyczącymi handlu elektronicznego.

Program studiów obejmie 182 godziny i będzie realizowany od października 2015 r. do czerwca 2016 r. (tryb weekendowy, zajęcia w soboty i niedziele).

– Branża e-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi polskiej gospodarki, a dynamikę jej wzrostu w Polsce szacuje się na 15–20% w skali roku. Nic również nie wskazuje na to, by w kolejnych latach to tempo rozwoju miało wyhamować. Izba Gospodarki Elektronicznej dba o rozwój polskiej branży e-commerce m.in. poprzez działania edukacyjne, które są odpowiedzią na potrzebę bliskiej współpracy biznesu z sektorem edukacji – tłumaczy Patrycja Sass-Staniszewska, członek zarządu w Izbie Gospodarki Elektronicznej.

Rekrutacja trwa do 30 września 2015 r.

Więcej informacji na stronie www.lazarski.pl.

(Informacja promocyjna)

1 września 2015

31 sierpnia 2015