- 0
- 1
Uczelnia Łazarskiego i e-Izba zapraszają na studia podyplomowe E-commerce
Uczelnia Łazarskiego we współpracy z e-Izbą stworzyła nowy program studiów podyplomowych E-commerce. Przygotowano go, opierając się na doświadczeniach e-Izby oraz ekspertów w dziedzinie zarządzania sprzedażą internetową, e-biznesu, e-marketingu, badań rynku i trendów konsumenckich
(Informacja promocyjna)
Studia podyplomowe E-commerce adresowane są do kadry zarządzającej, specjalistów ds. sprzedaży, marketingu i strategii rozwoju oraz osób zainteresowanych rozwojem kompetencji w zakresie e-commerce.
Zajęcia poprowadzą uznani wykładowcy i eksperci z wieloletnim doświadczeniem w zakresie tworzenia e-biznesów i zarządzania obszarem e-commerce. Grono wykładowców tworzą m.in.:
- Marcin Bosacki (InPost),
- Krzysztof Jagliński (Nazwa.pl),
- Anastasia Bondarenko (SARE),
- Justyna Skorupska, przewodnicząca Rady Izby Gospodarki Elektronicznej,
- Wojciech Kwiatkowski, Ludwik Ryng i Kamil Mazur (TradeDoubler),
- Katarzyna Czuchaj-Łagód (Mobile Institute),
- Magdalena Górak (Profeina),
- Zbigniew Nowicki i Karolina Lejman (Bluerank),
- Rafał Stępniewski (Rzetelny Regulamin),
- Mateusz Kyc (Softhis),
- Borys Skraba (Bold Brand Commerce),
- Roman Baluta (ORBA).
Tematyka zajęć będzie dotyczyła takich zagadnień, jak prawo w handlu elektronicznym, marketing w e-commerce, m-commerce, strategia biznesu e-commerce czy technologia w e-commerce.
W ramach rocznego programu studiów studenci zdobędą szeroką wiedzę w zakresie e-commerce oraz umiejętności niezbędne do poprowadzenia własnego sklepu internetowego. Dzięki interaktywnej formie warsztatów i ćwiczeń poznają metody i techniki skutecznego zarządzania sprzedażą i kanałami dystrybucji z uwzględnieniem Internetu. Podwyższą kompetencje w zakresie efektywnego realizowania strategii e-marketingowej oraz zapoznają się z regulacjami prawnymi dotyczącymi handlu elektronicznego.
Program studiów obejmie 182 godziny i będzie realizowany od października 2015 r. do czerwca 2016 r. (tryb weekendowy, zajęcia w soboty i niedziele).
– Branża e-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi polskiej gospodarki, a dynamikę jej wzrostu w Polsce szacuje się na 15–20% w skali roku. Nic również nie wskazuje na to, by w kolejnych latach to tempo rozwoju miało wyhamować. Izba Gospodarki Elektronicznej dba o rozwój polskiej branży e-commerce m.in. poprzez działania edukacyjne, które są odpowiedzią na potrzebę bliskiej współpracy biznesu z sektorem edukacji – tłumaczy Patrycja Sass-Staniszewska, członek zarządu w Izbie Gospodarki Elektronicznej.
Rekrutacja trwa do 30 września 2015 r.
Więcej informacji na stronie www.lazarski.pl.
(Informacja promocyjna)