Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Leszek Szafran dyrektorem generalnym ds. sprzedaży na Polskę i Ukrainę w firmie Goodyear

Kategoria: Ludzie | Autor: | Data: 2 września 2015
Słowa kluczowe: goodyear, leszek szafran



Leszek Szafran
Funkcję dyrektora generalnego ds. sprzedaży na Polskę i Ukrainę w Goodyear objął Leszek Szafran. Ma 20-letnie międzynarodowe doświadczenie w pracy w tej firmie.


Karierę zawodową rozpoczynał w Polsce, gdzie przez pierwsze 14 lat w ramach struktur TC Dębica oraz Goodyear Dunlop Tires Polska zajmował wiele stanowisk z obszaru sprzedaży i marketingu.

Następnie przeniósł się do Republiki Południowej Afryki, gdzie był dyrektorem generalnym Goodyear South Africa. Później pełnił m.in. funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu EEMEA (Europa Wschodnia, Bliski Wschód, Afryka), dyrektora ds. sprzedaży opon do samochodów osobowych na rynkach wschodzących oraz dyrektora pionu ds. bieżnikowania opon w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).

Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, uzyskał tytuł magistra na Wydziale Zarządzania i Marketingu. Ukończył także Senior Leader Development Program w Szkole Zarządzania w Rotterdamie na Uniwersytecie Erazma.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 619 (22.03)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 610 (22.03)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.15516710281372