Plakat teatralny i ulotki kosmetyków Playboy rozdawane przed budynkiem szkoły naruszają Kodeks etyki reklamy
  • 0
  • 1
3.09.2015

Plakat teatralny i ulotki kosmetyków Playboy rozdawane przed budynkiem szkoły naruszają Kodeks etyki reklamy

Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargi konsumenckie. Uznała, że plakat spektaklu wystawianego na scenie Teatru Polonia oraz reklamy kosmetyków marki Playboy naruszają normy Kodeksu etyki reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 września 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.09.2015

Raport IRCenter i Instytutu Badań Społecznych Pollster: „Multiscreening 2015”, czyli co telewidzowie robią w Sieci

Telewizja skłania do szukania informacji o markach online, ale bezpośrednie kupowanie produktów oglądanych na pierwszym ekranie nie jest powszechne. Największy potencjał w marketingowych działaniach multiscreeningowych mają reklamy emitowane podczas relacji sportowych, w trakcie teledysków i programów religijnych – wynika z badania IRCenter i Instytutu Badań Społecznych Pollster.

2 września 2015