„Naga prawda o gwiazdach porno w mediach społecznościowych” – analiza Sotrendera
  • 0
  • 3
3.09.2015

„Naga prawda o gwiazdach porno w mediach społecznościowych” – analiza Sotrendera

Gwiazdy filmów porno są bardzo popularne w Internecie. Jak aktorzy produkcji dla dorosłych radzą sobie w social media? Sotrender we współpracy z serwisem Pornhub przygotował raport „Naked truth about porn on social media”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 września 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.09.2015

Raport IRCenter i Instytutu Badań Społecznych Pollster: „Multiscreening 2015”, czyli co telewidzowie robią w Sieci

Telewizja skłania do szukania informacji o markach online, ale bezpośrednie kupowanie produktów oglądanych na pierwszym ekranie nie jest powszechne. Największy potencjał w marketingowych działaniach multiscreeningowych mają reklamy emitowane podczas relacji sportowych, w trakcie teledysków i programów religijnych – wynika z badania IRCenter i Instytutu Badań Społecznych Pollster.