- 0
- 2
Wracamy do szkoły: Prawdopodobnie najlepsze studia podyplomowe o marketingu w Polsce
Pracujesz w marketingu lub agencji reklamowej? Masz własny biznes? A może chcesz zmienić zawód i zająć się marketingiem? Chcesz poznać tajemnice sukcesu największych globalnych marek, lokalnych liderów i start-upów? Potrzebujesz wiedzy popartej wieloletnim doświadczeniem praktycznym? Akademia Finansów i Biznesu Vistula oraz Next Level Business Consulting otwierają nowy kierunek studiów podyplomowych z marketingu i strategii marketingowych. Studia podyplomowe ruszają już 17 października.
(Informacja promocyjna)
W odróżnieniu od istniejących na innych uczelniach studiów podyplomowych z zakresu marketingu, Vistula i NLBC postawiły na program nauczania poprzez praktykę, oparty na case studies i warsztatach. Wszyscy wykładowcy są praktykami z kilkunastoletnim doświadczeniem, ekspertami w swoich dziedzinach, przedsiębiorcami, konsultantami i mentorami.
– Nasi wykładowcy to osoby, które przez ostatnią dekadę pracowały dla największych globalnych korporacji, sieciowych agencji reklamowych, czołowych firm konsultingowych i które marketing znają przede wszystkim z praktyki. Każdy z nas ma za sobą doświadczenia edukacyjne, które w zdecydowanej większości nie spełniły naszych oczekiwań. Dlatego wspólnie stworzyliśmy program nauczania, który pozwoli połączyć podstawy wiedzy teoretycznej z rozległym doświadczeniem praktycznym – mówi Maciej Szurek, kierownik studiów. – Po praktyczną wiedzę zapraszamy do nas, po papier z logo odsyłamy do konkurencji – dodaje.
Zajęcia prowadzą wyłącznie wykładowcy z kilkunastoletnim doświadczeniem w globalnych korporacjach:
- Tomir Kaczmarek – jako dyrektor marketingu tworzy strategie marek i produktów w największych korporacjach: Procter & Gamble, Mars Inc., The Coca-Cola Company, Crédit Agricole.
- Tomasz Stec – manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w firmie doradczej Simon-Kucher & Partners (światowy lider doradztwa cenowego).
- Marek Staniszewski – specjalizuje się w budowaniu strategii komunikacji. Doświadczenie zdobył, pracując dla sieciowych agencji reklamowych (Euro RSCG, Ogilvy, Young & Rubicam, Havas Worldwide Warsaw) oraz kierując działem marketingu w Canal+ Cyfrowy.
- Łukasz Misiukanis – założyciel największej na rynku polskim agencji social media, obecnie Socializer/Isobar. W trzy lata stworzył biznes wart kilkadziesiąt milionów złotych.
- Jarosław Grzesica – Konsultant Strategii Lifestyle, Promotor Kultury Cyfrowej. Pracował dla największych globalnych agencji reklamowych (Young & Rubicam, McCann Erickson, Wunderman), gigantów telekomunikacyjnych, a także mediów.
- Maciej Szurek – przedsiębiorca i udziałowiec w trzech spółkach (Hashi-Tashi, Clotify, NLBC). Marketingowiec z 10-letnim stażem w międzynarodowych korporacjach (Mars, Volvo, Panasonic), niezależny konsultant ds. modelowania biznesowego, strategii marketingowych i narzędzi wsparcia sprzedaży.
- Dr Małgorzata Styśko-Kunkowska – niezależny konsultant badań marketingowych z ponad 15-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w badaniach usług finansowych, realizuje także badania dotyczące mediów, telekomunikacji, dóbr trwałych, FMCG, problematyki medycznej, społecznej, edukacyjnej i etyki w biznesie.
- Maciej Kossowski – commercial leadership manager w The Coca-Cola Company. Odpowiedzialny za całe portfolio firmy na rynku polskim. Identyfikuje i buduje nowe okazje konsumpcji, specjalizuje się w strategiach shopperowych, pozycjonowaniu cenowym i rozwoju opakowań. Wcześniej revenue growth manager.
Dlaczego warto uczyć się u nas?
- Minimum teorii, praktyczna wiedza, najlepsze narzędzia.
- Wyłącznie wykładowcy praktycy z wieloletnim stażem.
- Przykłady z globalnych korporacji, największych polskich firm i start-upów.
- Pełen proces przygotowania strategii marketingowej.
- Wdrożenie zdobytej wiedzy podczas ćwiczeń na każdym zjeździe.
Studia będą miały charakter warsztatowy, dlatego liczba miejsc została ograniczona do jedynie 18. Dzięki temu studenci będą mieli dużo lepszy kontakt z wykładowcami, ułatwiający realizację zadań i ćwiczeń praktycznych.
Studia trwają dwa semestry, a po ich zakończeniu absolwenci będą gotowi do tego, aby stworzyć pełen plan strategii marketingowej dla marki lub przedsiębiorstwa.
Zapisy na studia trwają do 12 października 2015 r.
Więcej informacji:
- strategiemarketingowe.edu.pl
- www.vistula.edu.pl/pol/page/marketing-i-strategie-marketingowe
- Studia-Podyplomowe-Marketing-i-Strategie-Marketingowe na Facebooku
- Chcesz porozmawiać z naszym kierownikiem studiów?
Zapraszamy do kontaktu:
Maciej Szurek +48 603 751 503
Oferta specjalna dla czytelników Marketingu Przy Kawie – rabat 20% do 2 października br.
Niezdecydowanych zapraszamy na bezpłatny warsztat „Tajniki pracy marketingowca”, który odbędzie się 10 października w godz. 10:00–14:00 na Akademii Finansów i Biznesu Vistula, przy ul. Stokłosy 3 w Warszawie.
Zapisy na warsztat pod linkiem warsztaty.strategiemarketingowe.edu.pl.
(Informacja promocyjna)
- 2