ARC Rynek i Opinia: Większa aktywność w programach lojalnościowych
  • 0
  • 3
29.09.2015

ARC Rynek i Opinia: Większa aktywność w programach lojalnościowych

47% Polaków przyznaje, że korzysta z programów lojalnościowych. W porównaniu z ubiegłym rokiem wzrósł odsetek osób, które uczestniczą w więcej niż jednym programie oraz które są aktywne – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Najbardziej znanym programem jest Payback – 38% osób korzystających z programów lojalnościowych deklaruje uczestnictwo w nim.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 września 2015

28 września 2015