H&M śledzi jednorożca poprzez Periscope (wideo)
  • 1
  • 1
30.10.2015

H&M śledzi jednorożca poprzez Periscope (wideo)

Mieszkańcy Warszawy mogli wziąć udział w grze miejskiej w pogoń za jednorożcem, przygotowanej przez markę H&M. Wskazówki były przekazywane graczom na bieżąco za pomocą aplikacji Periscope. Rolę jednorożca odegrał Piotr Kędzierski, prezenter oraz dziennikarz radiowy i telewizyjny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 października 2015

29 października 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.10.2015

IRCenter: Finałowy koncert Konkursu Chopinowskiego 2015 wyświetlono na YouTube 1,7 mln razy

XVII Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina miał globalny zasięg – i takim medium dotarł on do największej widowni: przez YouTube. W Polsce ton dyskusji nadawały Telewizja Polska i Instytut Chopina, które relacjonowały wydarzenie w publicznych kanałach telewizyjnych i we własnych kanałach w social media. IRCenter przeanalizował medialny zasięg muzycznych zmagań.