Badanie efektywności content marketingu – WhitePress (infografika)
  • 0
  • 1
18.11.2015

Badanie efektywności content marketingu – WhitePress (infografika)

Ponad połowa respondentów uważa, że mierzenie skuteczności content marketingu jest trudne. 1/5 w ogóle takich pomiarów nie prowadzi – wynika z badania przeprowadzonego przez platformę WhitePress.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Bartosz

8 lat temu

Content Marketing w Polsce

To ciekawe, że content marketing w kraju ma jeszcze tak duże potrzeby rozwoju. Ciekawe, że efetywność content marketingu mierzy się zadowoleniem samych firm, ciekawe jak oceniają to odbiorcy takiego marketingu. Co do rozwijania dobrego stylu CM to przeczytałem artykuł o tym tutaj. Jest tam wymienione wiele przydatnych narzędzi do lepszego pisania, co przyda się każdemu z nas:

18 listopada 2015

17 listopada 2015