Najlepsi piłkarze świata pokazują, czym jest Joga Bonito
  • 0
  • 1
13.04.2006

Najlepsi piłkarze świata pokazują, czym jest Joga Bonito

Od 15 kwietnia na antenie telewizji pojawią się trzy z pięciu nowych spotów reklamowych, będących częścią zainicjowanej przez Nike kampanii piłkarskiej pod hasłem Joga Bonito (Graj Pięknie).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.04.2006

„Golden Arrow” zastąpi Boomerang i Złotą Strzałę

12 kwietnia zostały sfinalizowane rozmowy pomiędzy SMB oraz VFP Communications (wydawcą Media & Marketing Polska), dotyczące połączenia konkursów Boomerang oraz Złota Strzała. Przez kilka ostatnich lat obydwa konkursy odbywały się w analogicznym terminie, do obydwu często były zgłaszane te same prace i następnie były oceniane przez tych samych jurorów. Nazwa Boomerang jednak nie znika - tym mianem będzie nazwana jedna z najbardziej prestiżowych kategorii nowego konkursu – „Najlepszy Marketer Bezpośredni Roku”.