„Ryby są super” – kolejna książka kucharska za przedświąteczne zakupy w Lidlu
  • 0
  • 3
24.11.2015

„Ryby są super” – kolejna książka kucharska za przedświąteczne zakupy w Lidlu

Lidl po raz trzeci wprowadza ofertę promocyjną, w ramach której klienci sieci będą mogli otrzymać książkę kucharską. Tym razem jej tematem są ryby i owoce morza, a autorami – Karol Okrasa i Dorota Wellman. Aby otrzymać książkę, należy zrobić zakupy na łączną kwotę 300 zł. Nakład wyniesie 2 miliony egzemplarzy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 listopada 2015

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
24.11.2015

Reklamodawcy nie wykorzystują w pełni potencjału multiscreeningu – regionalne badanie MEC

Internauci z rynków CEE łączy się z Siecią w czasie oglądania telewizji, wielu poprzez urządzenia mobilne. Reklamodawcy widzą ten trend, ale tylko część z nich dba o przedłużenie kontaktu z widzem na kolejnym ekranie. W Czechach połowa reklamodawców zapraszających w spocie telewizyjnym do Internetu nie ma strony mobilnej, w Rosji – 40 proc. Pozytywnie wyróżniają się Polska i Węgry – wynika z „Multiscreen Study” MEC.

23 listopada 2015