Kraków w technice hyperlapse (wideo)
  • 1
  • 1
24.11.2015

Kraków w technice hyperlapse (wideo)

Ponad 22 tys. zdjęć i przeszło 600 godzin poświęconych na fotografowanie i montaż. Tak powstawał film promocyjny Krakowa wykonany techniką hyperlapse. W spocie zobaczymy nie tylko najsłynniejsze zabytki miasta, ale też najnowsze inwestycje – Tauron Arenę Kraków oraz Centrum Kongresowe ICE Kraków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 listopada 2015

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
24.11.2015

Reklamodawcy nie wykorzystują w pełni potencjału multiscreeningu – regionalne badanie MEC

Internauci z rynków CEE łączy się z Siecią w czasie oglądania telewizji, wielu poprzez urządzenia mobilne. Reklamodawcy widzą ten trend, ale tylko część z nich dba o przedłużenie kontaktu z widzem na kolejnym ekranie. W Czechach połowa reklamodawców zapraszających w spocie telewizyjnym do Internetu nie ma strony mobilnej, w Rosji – 40 proc. Pozytywnie wyróżniają się Polska i Węgry – wynika z „Multiscreen Study” MEC.