IMM: Głównym tematem w mediach w październiku były wybory parlamentarne
  • 0
  • 3
26.11.2015

IMM: Głównym tematem w mediach w październiku były wybory parlamentarne

W październiku w mediach dominowały tematy polityczne związane z wyborami parlamentarnymi w Polsce. Na fotelu lidera rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów znalazła się „Gazeta Wyborcza”, wyprzedzając dwie stacje radiowe: RMF FM oraz Radio Zet – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 listopada 2015

25 listopada 2015

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2015

Co najbardziej irytuje polskich konsumentów podczas zakupów offline? – raport Inquiry i Dia-Mart

96% Polaków spotkało się podczas zakupów z problemem, który uważają za szczególnie uciążliwy. W sklepach z artykułami spożywczymi i chemicznymi klienci nie lubią zwłaszcza tłoku i długich kolejek. Skarżą się też na różne ceny produktów na półkach i przy kasie oraz częste zmiany w układzie sklepu. Nie są natomiast specjalnie zainteresowani udziałem w programach lojalnościowych – wynika z raportu „Problemy polskiego handlu” firm Inquiry oraz Dia-Mart.