1 1 26.11.2015„Nielimitowane gatki” w świątecznej kampanii Orange (wideo)kampanie reklamowe TweetRozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania marki Orange. Promuje ofertę świąteczną.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54718 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 3 0 0 0 26.11.2015IMM: Głównym tematem w mediach w październiku były wybory parlamentarneW październiku w mediach dominowały tematy polityczne związane z wyborami parlamentarnymi w Polsce. Na fotelu lidera rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów znalazła się „Gazeta Wyborcza”, wyprzedzając dwie stacje radiowe: RMF FM oraz Radio Zet – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.
1 2 0 0 0 26.11.2015„Czy świat stanął na głowie?” – kampania serwisu randkowego SympatiaPlus.pl (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu SympatiaPlus.pl. Ma ona przekonać niezdecydowanych, że randkowanie online jest naturalną konsekwencją zmian, jakie przyniosła digitalizacja otoczenia, w którym żyjemy.
0 3 0 0 0 25.11.2015„Insight Trends” – październik 2015Które branże najbardziej angażują fanów? Jak często promuje się posty? Odpowiedzi na te m.in. pytania można znaleźć w październikowym raporcie „Insight Trends” przygotowanym przez Sotrendera.
0 3 0 0 0 25.11.2015Co najbardziej irytuje polskich konsumentów podczas zakupów offline? – raport Inquiry i Dia-Mart96% Polaków spotkało się podczas zakupów z problemem, który uważają za szczególnie uciążliwy. W sklepach z artykułami spożywczymi i chemicznymi klienci nie lubią zwłaszcza tłoku i długich kolejek. Skarżą się też na różne ceny produktów na półkach i przy kasie oraz częste zmiany w układzie sklepu. Nie są natomiast specjalnie zainteresowani udziałem w programach lojalnościowych – wynika z raportu „Problemy polskiego handlu” firm Inquiry oraz Dia-Mart.