Coca-Cola ogłasza nową strategię marketingową „Jedna marka” i rozpoczyna kampanię „Taste the Feeling”
  • 4
  • 8
20.01.2016

Coca-Cola ogłasza nową strategię marketingową „Jedna marka” i rozpoczyna kampanię „Taste the Feeling”

19 stycznia szef marketingu The Coca-Cola Company, Marcos de Quinto, zaprezentował nową globalną strategię marketingową: „Jedna marka”. Łączy ona wszystkie produkty sygnowane marką: klasyczną coca-colę, wersję Light, Zero i Life pod jednym wspólnym brandem. Elementem przewodnim jest ogólnoświatowa kampania reklamowa „Taste the Feeling”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54856 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 stycznia 2016

19 stycznia 2016