Marka Koło wybrała agencję PR
  • 0
  • 1
8.02.2016

Marka Koło wybrała agencję PR

38PR & Content Communication będzie świadczyć usługi doradztwa strategicznego oraz prowadzić działania media relations, CSR i event PR dla marki ceramiki i wyposażenia łazienek Koło. Wybór nastąpił w drodze rekomendacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 lutego 2016

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
8.02.2016

Wydatki reklamowe branży FMCG przekroczyły miliard złotych w skali roku – analiza Codemedia

Sektor FMCG zakończył 2015 r. z wynikiem ponad miliarda złotych wydanych na reklamę – wynika z analizy Codemedia. Znaczny wzrost w porównaniu do lat poprzednich świadczy o umacnianiu się rynku po kryzysie. Ostatni raz branża przekroczyła tę kwotę w 2010 r. W IV kwartale sektor przeznaczył na promocję ponad 316 mln zł, czyli o niemal 52 mln zł więcej niż w IV kwartale 2014 r.