PSMM zmierzył medialną siłę szczypiornistów
  • 0
  • 3
9.02.2016

PSMM zmierzył medialną siłę szczypiornistów

Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Polska 2016 były rekordowe, bo przyciągnęły na trybuny ponad 400 tys. kibiców. Sportowe emocje udzieliły się także mediom. W okresie od 13 stycznia do 2 lutego ukazało się niemal 85 tys. informacji o EHF Euro 2016. Codziennie na temat imprezy pojawiały się 4 tys. materiałów – wynika z analizy firmy Press Service Monitoring Mediów. Wartość ekwiwalentu reklamowego to ponad 100 mln zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 lutego 2016