Rośnie patriotyzm konsumencki Polaków. Jeśli zrozumiesz ten trend, zwiększysz sprzedaż
  • 0
  • 2
21.04.2016

Rośnie patriotyzm konsumencki Polaków. Jeśli zrozumiesz ten trend, zwiększysz sprzedaż

Przemija powszechne przekonanie, że polskie wyroby to obciach i tandeta. W wielu dziedzinach handlu – także produktach FMCG – polskość jest dziś synonimem wysokiej jakości. Metka „produkt polski” po prostu sprzedaje, choć trzeba ją umiejętnie eksponować.
Materiał przygotowany we współpracy z Open Research

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 kwietnia 2016