Siła medialna miast wojewódzkich – badanie PSSM
  • 0
  • 3
28.04.2016

Siła medialna miast wojewódzkich – badanie PSSM

Od początku 2016 r. do końca marca na temat stolic województw opublikowano w sumie prawie 2 mln informacji. Wartość promocji miast w mediach wyrażona ekwiwalentem reklamowym wyniosła 10,3 mld zł – wynika z cyklicznego raportu „Stolice regionów”, przygotowanego przez Press-Service Monitoring Mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54856 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 kwietnia 2016

27 kwietnia 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2016

Decyzje zakupowe podejmowane są zwykle w sklepie – pokazało badanie In-Store Media i Nielsena

Niemal co drugi klient tworzy listę zakupów, ale w czterech przypadkach na pięć ostateczny wybór jest dokonywany w sklepie. Półki sklepowe, gazetki i reklamy w hali sprzedaży są najważniejszymi źródłami informacji na temat produktów dostępnych w sklepie. Reklama w miejscu sprzedaży zwiększa sprzedaż reklamowanych produktów o jedną piątą – wynika z badania firm In-Store Media i Nielsen.