Konsument 2016 – jaki jest? Seminarium PTBRiO
  • 0
  • 1
29.04.2016

Konsument 2016 – jaki jest? Seminarium PTBRiO

2 czerwca w Warszawie odbędzie się seminarium „K16”. Będzie to prezentacja wyników projektu, który bada zachodzące na naszych oczach przemiany oraz diagnozuje, w jakim kierunku ewoluują wzorce konsumpcji. Efektem ma być mapa odzwierciedlająca aktualny obraz polskiego konsumenta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 kwietnia 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.04.2016

„Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych” – ukazała się książka Tomasza Reicha

Personal branding to dziś nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. „Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych” Tomasza Reicha to pozycja, która w jednym miejscu gromadzi praktyczne informacje o wszystkich platformach social media. Bazuje przede wszystkim na realnych przykładach.

28 kwietnia 2016