Organizacje branżowe piszą list otwarty do TVP
  • 0
  • 1
10.05.2016

Organizacje branżowe piszą list otwarty do TVP

Przedstawiciele SKM SAR, PTBRiO oraz OFBOR wystosowali list otwarty do Jacka Kurskiego, prezesa zarządu Telewizji Polskiej. Podkreślają w nim wiarygodność i rzetelność badania mediowego prowadzonego przez AGB Nielsen. Zapraszają do spotkania i rozmów, by wyjaśnić wątpliwości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Marek

8 lat temu

Adwokaci AGB Nielsen ?

Co mają organizacje branżowe do współpracy pomiędzy konkretnymi podmiotami - usługodawcą (AGB Nelsen) a klientem (TVP S.A.).
Jeżeli prawdą jest, że TVP płaci za badania to powinna być informowana o metodyce ich przeprowadzenia.
A swoją drogą konkurencja na rynku badań mediów napewno by nie zaszkodziła.

Rozwiń komentarze

10 maja 2016

9 maja 2016