Wyzwania blogerów promują Głupawkę od Żywca Zdroju (wideo)
  • 1
  • 1
20.05.2016

Wyzwania blogerów promują Głupawkę od Żywca Zdroju (wideo)

23 maja ruszy internetowa akcja promująca Głupawkę – nową linię produktów marki Żywiec Zdrój. W ramach akcji „Miszcze głupawki” internauci będą mogli rzucać wyzwania piątce vlogerów. W kampanii biorą udział: Adrianna Skon, Olsikowa, GlamPaula, Cyprian! oraz Yoczook.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 maja 2016