Ipsos: Lekka obniżka nastrojów konsumenckich w maju 2016 r.
  • 0
  • 1
30.05.2016

Ipsos: Lekka obniżka nastrojów konsumenckich w maju 2016 r.

W maju nastroje konsumentów uległy lekkiej obniżce w stosunku do kwietnia. Wskaźnik optymizmu konsumentów (WOK) Ipsos zanotował spadek o 2 punkty, osiągając poziom 99,38. Znaczniejszemu spadkowi uległ wskaźnik oczekiwań – o 4 punkty, do wartości 100,44.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 maja 2016

27 maja 2016

25 maja 2016

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2016

„Naturalnie mama” – kampania promująca macierzyństwo i prokreację (wideo)

„Naturalnie mama” to hasło akcji, która rozpocznie się 26 maja. Ma ona podnieść wiedzę kobiet na temat macierzyństwa, promować postawy prorodzinne, a także przybliżać problemy związane z niepłodnością. Akcję organizuje Fundacja Narodowego Dnia Życia. Wśród partnerów działań jest Dr Bocian – marka zestawów suplementów diety i wyrobów medycznych, które mają zwiększać szanse na zajście w ciążę.