„E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy” – ukazało się nowe wydanie bestsellerowej publikacji
  • 0
  • 1
13.06.2016

„E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy” – ukazało się nowe wydanie bestsellerowej publikacji

Książka „E-marketing” to pozycja, która przybliża doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala czytelnikowi poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, dostrzec szerszy kontekst zmian dokonujących się online, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54811 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 czerwca 2016

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
13.06.2016

Customer experience tematem zakończonego Forum IAB 2016

Ponad 60 prelegentów, w tym eksperci marketingu online z kraju i ze świata, ponad 1100 uczestników i po raz pierwszy grono osób biorących udział w wydarzeniu online – to bilans zakończonego Forum IAB 2016. Była to 10., jubileuszowa edycja tej konferencji e-marketingowej w Polsce. Tegoroczne wydarzenie odbyło się 8 i 9 czerwca, a jego hasło brzmiało: „Customer experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?”.