„Cannes 2016 YouTube Ads Leaderboard” – najpopularniejsze reklamy na YouTube od zeszłorocznej edycji festiwalu
  • 10
  • 1
16.06.2016

„Cannes 2016 YouTube Ads Leaderboard” – najpopularniejsze reklamy na YouTube od zeszłorocznej edycji festiwalu

Zbliża się festiwal Cannes Lions 2016. YouTube ogłasza więc specjalną edycję „YouTube Ads Leaderboard”. Składa się ona z reklam, które zyskały największą popularność w serwisie od ubiegłorocznego wydarzenia. Wszystkie wideo z zestawienia były łącznie wyświetlane przez 6,4 mln godzin i zyskały 403 mln odsłon.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 czerwca 2016