Wyniki badania branży komunikacji marketingowej 2016. Kondycja firm, wynagrodzenia, zatrudnienie
  • 0
  • 2
30.06.2016

Wyniki badania branży komunikacji marketingowej 2016. Kondycja firm, wynagrodzenia, zatrudnienie

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki badania wynagrodzeń i stawek cennikowych w firmach sektora komunikacji marketingowej, organizowanego corocznie od kilkunastu lat. 61% firm zakończyło miniony rok ze wzrostem przychodów lub z przychodami na poziomie równym, jak przed rokiem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54843 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 czerwca 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2016

Raport „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska”

Zakupy online cieszą się pozytywną opinią badanych. Wyraźnie dostrzegają oni korzyści z tej formy zakupu w porównaniu z kupowaniem offline. Wśród najważniejszych z nich wymieniają: wygodę (45 proc.), oszczędność czasu (39 proc.) i pieniędzy (35 proc.) oraz większy wybór dostępnych produktów (36 proc.). Wnioski z badania zawarto w raporcie „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska”.