Coca-Cola Journey w Polsce pod opieką agencji Think Kong
  • 0
  • 1
11.07.2016

Coca-Cola Journey w Polsce pod opieką agencji Think Kong

Całościową opiekę nad polską odsłoną globalnego serwisu Coca-Cola Journey obejmuje Think Kong. Agencja odpowiadała za przygotowanie oraz start polskiej edycji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lipca 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.07.2016

Czy social media sprzedają? Wyniki badań [aktualizacja]

Zakupy to obecnie dość skomplikowany i przede wszystkim wielokanałowy proces. Na temat roli Internetu oraz mobile w tym procesie opublikowano już wiele raportów, natomiast pytanie, czy social media sprzedają, pozostaje bez odpowiedzi. Izba Gospodarki Elektronicznej w lipcu opublikuje raport „Lubię to czy Kupuję to”, poświęcony analizie wpływu social media na aktywność konsumencką. Wykonawcą badania jest Mobile Institute.

8 lipca 2016