Dzieci w mobilnym świecie – raport „Smart Kids”
  • 0
  • 6
9.08.2016

Dzieci w mobilnym świecie – raport „Smart Kids”

Smartfony i tablety są wszechobecne w życiu dorosłych. Jakie jednak znaczenie mają dla dzieci? Badanie poświęcone najmłodszym w mobilnym świecie przeprowadziły firmy Digital Virgo, CamoCode i Mobile Institute. Owocem jest raport „Smart Kids”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 sierpnia 2016

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.08.2016

Orange i krwawa „Historia na kartę” (wideo) [aktualizacja]

8 sierpnia Orange rozpoczął kampanię reklamową „Historie na kartę” z udziałem polskich influencerów. W pierwszym spocie zobaczyć można Rafała Masnego i Roberta Pasuta (Abstrachuje), Cyber Mariana, Aleksandrę Kasprzyk (Mishon) oraz Magdalenę Gawęcką (Madeline Gavi). Przenieśli się oni do średniowiecza, aby w świecie magii i miecza snuć intrygi, walczyć o złoto i wpływy, a także nawiązywać romanse.

8 sierpnia 2016