Reklama przynęt wędkarskich z nagą kobietą niezgodna z Kodeksem etyki reklamy
  • 0
  • 1
17.08.2016

Reklama przynęt wędkarskich z nagą kobietą niezgodna z Kodeksem etyki reklamy

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęła konsumencka skarga na reklamę internetową firmy Ego-Sport ze Szczecina. Ukazuje ona nagą kobietę, która podtrzymuje swoje piersi, a całość dopełnia hasło „Perfekcyjne, miękkie przynęty”. Uznano, że kreacja narusza normy Kodeksu etyki reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 sierpnia 2016

16 sierpnia 2016