Raport „Najlepsze działania promocyjne polskich miast i regionów” serwisu MarketingMiejsca
  • 0
  • 2
6.09.2016

Raport „Najlepsze działania promocyjne polskich miast i regionów” serwisu MarketingMiejsca

Eventy, city placement i działania w Internecie – to narzędzia promocji najczęściej wykorzystywane przez miasta i regiony. Takie wyniki przynosi raport „Najlepsze działania promocyjne polskich miast i regionów”, przygotowany przez serwis MarketingMiejsca.com.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Szymon Nitka

7 lat temu

Znajkraj w Łódzkiem

Dzień dobry,

jako załącznik do artykułu pozwolę sobie dodać odnośnik do naszej kolejnej wizyty w Łódzkiem, tym razem w Nadpilicznych Parkach Krajobrazowych:

http://www.znajkraj.pl/parki-krajobrazowe-nad-pilica-lodzkie-na-rowerze

Odwiedziliśmy m.in. Tomaszów Mazowiecki, Sulejów, Spałę, Inowłódz, a także obiekty turystycznego projektu promocyjnego pod nazwą "Tomaszowska Okrąglica".

Zapraszam do kontaktu :)

6 września 2016

5 września 2016