IMM: apteki tracą 80% okazji do kontaktu z konsumentami w social media
  • 0
  • 2
14.09.2016

IMM: apteki tracą 80% okazji do kontaktu z konsumentami w social media

Branża apteczna w Polsce wciąż mało skutecznie wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych, jeśli chodzi o nawiązywanie interakcji z konsumentami – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. Od początku roku Polacy w social media ponad 4 tys. razy prosili o polecenie apteki: tej najlepszej, najtańszej, najbliższej bądź czynnej w dogodnych godzinach. Tylko niewielka część z nich doczekała się reakcji i odpowiedzi ze strony aptek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54808 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 września 2016