Jedz i biegaj – IRCenter sprawdza, które kampanie prozdrowotne najlepiej angażują internautów
  • 0
  • 3
26.09.2016

Jedz i biegaj – IRCenter sprawdza, które kampanie prozdrowotne najlepiej angażują internautów

Najskuteczniejsze polskie kampanie prozdrowotne dotyczą biegania i jedzenia. Te pierwsze świetnie angażują internautów w tworzenie treści, te drugie są chętnie wyszukiwane w Google. Najlepiej pamiętanymi kampaniami są: „Aktywnie po zdrowie” Fundacji BOŚ i „Pij mleko, będziesz wielki” Stowarzyszenia IAA – pokazuje badanie IRCenter.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 września 2016

23 września 2016