„Chce się Ż od 160 lat” – jubileuszowa kampania marki Żywiec (wideo)
  • 1
  • 1
29.09.2016

„Chce się Ż od 160 lat” – jubileuszowa kampania marki Żywiec (wideo)

W tym roku Żywiec świętuje okrągły jubileusz. Z tej okazji marka rozpoczęła kampanię „Chce się Ż od 160 lat”, w której manifestuje nieustającą radość z życia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Telek

8 lat temu

Browar Zamkowy Ciszyn

A Browar Zamkowy z Cieszynie (który był protoplastą Żywieckiego) kończy 170 lat.

29 września 2016

28 września 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
28.09.2016

„Empowered for the future: Insurance reinvented” – raport KPMG International

Sytuacja gospodarcza, demograficzna i technologiczna dynamicznie się zmienia. Większość firm ubezpieczeniowych stara się więc unowocześniać, aby sprostać wyzwaniom rynkowym. Tymczasem ponad połowa dyrektorów z tej branży deklaruje, że nie jest w stanie osiągnąć i odpowiednio wykorzystać wartości wynikającej z transformacji biznesu, a według 57% respondentów dotychczasowe próby znacznie odbiegają od ideału – pokazuje badanie KPMG.