Wonga wybrała agencję PR
  • 0
  • 1
5.10.2016

Wonga wybrała agencję PR

3 października firma pożyczkowa Wonga rozpoczęła współpracę z Clear Communication Group. Agencja zajmie się komunikacją korporacyjną i ekspercką firmy, relacjami z mediami lokalnymi oraz promocją platformy edukacyjnej Kapitalni.org. Umowa została podpisana na rok.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 października 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.10.2016

Komunikacja, marketing i handel w dobie cyfryzacji gospodarki – raport IAB, Ministerstwa Rozwoju i PwC

97% polskich firm korzysta z Internetu. 91% wykorzystuje pocztę elektroniczną, 80% ma własną stronę internetową, 53% własny e-sklep. 46% promuje się w mediach społecznościowych, 44% zbiera i analizuje dane, 35% przesyła deklaracje podatkowe drogą elektroniczną, a 34% inwestuje w reklamę graficzną – pokazuje raport „Biznes w Sieci – cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości” przygotowany przez IAB Polska, Ministerstwo Rozwoju i PwC.