Duże koszty, zwiększanie częstotliwości zakupów zamiast budowania więzi z marką, błędy w komunikacji. Zdaniem ekspertów te powody – obok kryzysu samej Almy – zdecydowały o zamknięciu programu lojalnościowego Klub Konesera.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Rezygnacja z Klubu Konesera wiąże się oczywiście z problemami finansowymi Almy. Pierwsze sygnały pojawiły się już w czerwcu br., kiedy klienci na facebookowym profilu delikatesów publikowali zdjęcia pustych półek, dopytując, dlaczego zniknęły z nich niektóre marki lub nawet całe kategorie produktowe. Wkrótce pojawiły się opóźnienia w płatnościach dla dostawców, a spółka rozpoczęła restrukturyzację.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.