Stary odkurzacz i tort urodzinowy elementami kampanii Zelmera w social media (wideo)
  • 2
  • 3
17.10.2016

Stary odkurzacz i tort urodzinowy elementami kampanii Zelmera w social media (wideo)

Co łączy zdjęcia 46-letniego odkurzacza oraz tortu urodzinowego? Te dwie fotografie zamieszczone w Internecie przez konsumentów zainspirowały markę Zelmer do zorganizowania działań w mediach społecznościowych i stały się elementem strategii „Chcieć to móc!”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 października 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.10.2016

W sektorze dóbr konsumenckich walka o klienta przenosi się do Internetu – badanie Deloitte

Na rynku dóbr konsumpcyjnych zachodzą poważne zmiany wynikające z wykorzystywania coraz szerszej gamy urządzeń cyfrowych. Tempo zmian przyspiesza w miarę pojawiania się kolejnych technologii. Zdaniem autorów raportu „The Deloitte Consumer Review. Digital Predictions 2016” największy wpływ na zachowania konsumentów będą miały m.in.: rzeczywistość wirtualna, dotykowe płatności mobilne i technologie kognitywne.