Słodycze – ślepa miłość Polaków. Badanie ARC Rynek i Opinia (infografika)
  • 0
  • 4
18.10.2016

Słodycze – ślepa miłość Polaków. Badanie ARC Rynek i Opinia (infografika)

96% Polaków kupuje słodycze. Ulubionym słodkim przysmakiem jest czekolada. Co dziesiąty badany przy zakupie słodyczy kieruje się składem produktu. Co piąty nie kupuje słodyczy dzieciom – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54856 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Bogdan

8 lat temu

bo jesteśmy nieświadomi

Bazując na wiedzy o naukach biologicznych, jedno jest pewne cukier i produkty go zawierające jest głównym powodem poważnych ubytków zdrowotnych. Cukier otrzymany w procesie produkcji (wszystko jedno czy z buraka czy trzciny), jest typowym narkotykiem i dlatego robi się wszystko, aby jak najwcześniej uzależnić szczególnie dzieci. Nie każdy wie, że osoby nadużywające cukru mają ubytki zdrowia typowe dla alkoholików. Tzw. ADHD spowodowane jest (w większości przypadków) uzależnieniem od cukru - dobra informacja jest taka, że wystarczą 4 dni odstawienia i uzależnienie mija, ale dziecko w tym czasie będzie "chodziło po ścianach".
Jak wynika z przytoczonych badań mamy w Polsce 96% narkomanów cukrowych - smutne. Fatalne jest to, że jeśli chcę kupić czekoladę bez cukru (także bez słodzików), to muszę się naszukać w internecie, bo jeszcze nigdy takowej nie spotkałem w sklepie (polskim). Uważam, że kupowanie słodyczy np. w prezencie idąc do nie swoich dzieci wyrobów zawierających cukier, jest po prostu zwykłym prostactwem, tym bardziej, że coraz więcej świadomych rodziców wychowuje swoje dzieci całkowicie bez cukru (i oczywiście słodzików).

18 października 2016

17 października 2016