PepsiCo zmniejszy ilość cukru, tłuszczów nasyconych i soli w produktach
  • 0
  • 1
18.10.2016

PepsiCo zmniejszy ilość cukru, tłuszczów nasyconych i soli w produktach

17 października PepsiCo przedstawiło plany w zakresie zrównoważonego rozwoju. Firma wyznaczyła sobie cele do 2025 r. Wśród nich znalazło się zmniejszenie ilości cukru dodanego, tłuszczów nasyconych i soli w produktach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 października 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.10.2016

Agnieszka Walczak-Skałecka: „Silne marki osobiste zmieniają świat”

Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej? Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty? A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie? Może to Twój profesor, nauczycielka, lekarka, sklepikarz? A Ty? Czy jesteś silną marką osobistą? Takie m.in. pytania stawia Agnieszka Walczak-Skałecka w książce „Silne marki osobiste zmieniają świat”.