Wystawa „Więcej niż reklama, czyli jak to robią Szwedzi” od 3 listopada w Centrum Kreatywności na warszawskiej Pradze
  • 0
  • 1
20.10.2016

Wystawa „Więcej niż reklama, czyli jak to robią Szwedzi” od 3 listopada w Centrum Kreatywności na warszawskiej Pradze

W 2011 r. Szwecja podjęła decyzję o udostępnieniu obywatelom jednego ze swoich oficjalnych kanałów PR na Twitterze. Odtąd co tydzień kolejny Szwed prowadzi profil @Sweden, poruszając ważne dla siebie kwestie. Konto śledzi już ponad 100 tys. osób. To jedna z kampanii, które będzie można poznać podczas wystawy „Więcej niż reklama, czyli jak to robią Szwedzi”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54856 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 października 2016