Empik przenosi budżet mediowy do MEC
  • 0
  • 1
21.10.2016

Empik przenosi budżet mediowy do MEC

W przetargu na obsługę mediową firmy Empik zwyciężyła agencja MEC. Zajmie się planowaniem i zakupem wszystkich mediów do kampanii reklamowych sieci salonów i sklepu internetowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 października 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.10.2016

Wystawa „Więcej niż reklama, czyli jak to robią Szwedzi” od 3 listopada w Centrum Kreatywności na warszawskiej Pradze

W 2011 r. Szwecja podjęła decyzję o udostępnieniu obywatelom jednego ze swoich oficjalnych kanałów PR na Twitterze. Odtąd co tydzień kolejny Szwed prowadzi profil @Sweden, poruszając ważne dla siebie kwestie. Konto śledzi już ponad 100 tys. osób. To jedna z kampanii, które będzie można poznać podczas wystawy „Więcej niż reklama, czyli jak to robią Szwedzi”.