Sieć partnerska LifeTube sprzedała pakiet kontrolny funduszowi Altus TFI. Jak może to wpłynąć na inne MCN-y (multi-channel networks) działające na polskim rynku? Jak w ostatnich latach zmieniło się podejście twórców do współpracy z tego typu sieciami?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Inwestycja Altusa w LifeTube to pozytywny sygnał dla rynku wideo, jego rosnącego potencjału i możliwości zarabiania na nim – twierdzi Jacek Gadzinowski prowadzący kanał YouTube o podróżach i sportach wodnych, niegdyś związany m.in. z agencją Kalicińscy.com.
– Sama firma LifeTube ulega zmianom i dla rynku oznacza to większą konkurencję przy mocniejszym liderze.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.