CNN numerem jeden wśród międzynarodowych marek informacyjnych – sondaż Ipsosu
  • 0
  • 2
2.11.2016

CNN numerem jeden wśród międzynarodowych marek informacyjnych – sondaż Ipsosu

CNN jest niekwestionowanym liderem wśród międzynarodowych marek informacyjnych w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, w regionie Azji i Pacyfiku oraz w Ameryce Łacińskiej – pokazały wyniki badania Ipsosu. Zgodnie z danymi nadawca ten dociera do 36% wpływowej publiczności* na świecie przez telewizję i platformy cyfrowe**.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 listopada 2016