Cieszy duża liczba nagrodzonych i coraz wyższy poziom zgłoszonych prac. Minusy to zdarzający się brak powiązań między rozwiązaniem kreatywnym a rezultatami kampanii. Tak w skrócie jurorzy oceniają tegoroczne Effie. Nagrodę główną zdobyła kampania Play, której 3 lata temu nie wróżono tak dużego sukcesu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W tegorocznej edycji Effie Awards przyznano 10 złotych statuetek, podczas gdy jeszcze w 2012 r. było ich zaledwie 3. Co te wyniki mówią o polskim rynku reklamy?
– Wydaje się, że na przestrzeni ostatnich lat kampanie stawały się coraz bardziej dopracowane przez zgłaszających w kontekście samych zgłoszeń. Co jednak ważniejsze, kampanie są teraz bardziej przemyślane i lepiej przygotowane przez agencje i marketerów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.