Internauci na tropie butów – ślady prowadzą na Facebooka, Twittera i Instagrama. Analiza IMM
  • 0
  • 1
22.11.2016

Internauci na tropie butów – ślady prowadzą na Facebooka, Twittera i Instagrama. Analiza IMM

W ciągu trzech analizowanych tygodni w Internecie i social media pojawiło się ponad 82 tys. wzmianek na temat obuwia – wynika z badania IMM. Kupujemy, sprzedajemy i szukamy idealnych butów, które muszą być przede wszystkim ładne, wygodne oraz dobre jakościowo. Inspirują nas m.in. blogerki, które przez swoje kanały społecznościowe promują wybrane marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Alexandra

7 lat temu

Buty

Konkurs, w którym można wygrać wymarzone buty już miała marka 1but.pl

22 listopada 2016

21 listopada 2016