Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Politechnika Warszawska wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej

Kategoria: Design | Autor: | Data: 22 listopada 2016
Słowa kluczowe: politechnika warszawska, pw, podpunkt, albert einstein


Nowe znaki, specjalna paleta barw, oryginalne fonty – Politechnika Warszawska wdraża system identyfikacji wizualnej. Będzie on podstawowym narzędziem kreowania marki uczelni.


System identyfikacji został skonstruowany wokół hasła przewodniego – słów Alberta Einsteina: „Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy”.



Koncepcja oparta jest na księdze marki PW, przygotowanej przez zespół powołany w 2013 r. Pod koniec ubiegłego roku konkurs na stworzenie systemu identyfikacji wygrało studio graficzne Podpunkt z Warszawy.

Oprócz logotypu uczelni i znaków wydziałowych system operuje całą paletą symboli, które można wykorzystywać w grafikach, nadrukach i na gadżetach.





Kluczową zmianą dotyczącą wizerunku PW jest nowy znak firmowy. W identyfikacji wizualnej wyróżniono:
  • znak podstawowy: logotyp uczelni z autorskim fontem Radikal WUT. Litera W skonstruowana jest w taki sposób, by po obróceniu o 90 stopni tworzyła znak ≥ – ten matematyczny znak koresponduje z hasłem przewodnim identyfikacji,
  • znak skrócony: litera P oraz W z podstawowego logotypu Politechniki Warszawskiej,
  • znak uroczysty: nawiązujący do tradycyjnego godła uczelni.

Do budowania graficznych komunikatów Politechniki Warszawskiej określono 8 jednoznacznych i równorzędnych kolorów. Są to: słoneczny, morelowy, śliwkowy, miętowy, szafirowy, wrzosowy, grafitowy i mokka.



Każdy wydział ma ściśle przypisany dominujący, indywidualny duet kolorystyczny, ale do budowania swoich przekazów może też wykorzystywać barwy dopełniające z dostępnej gamy. W połączeniu z odświeżonymi znakami graficznymi pozwoli to łatwo odróżniać wydziały, a jednocześnie identyfikować je z Politechniką Warszawską.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 624 (26.04)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 612 (11.04)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.11874389648438