Dyrektywa o e-prywatności a reklama online. List wydawców do Komisji Europejskiej
  • 0
  • 1
24.11.2016

Dyrektywa o e-prywatności a reklama online. List wydawców do Komisji Europejskiej

Europejscy wydawcy zwrócili się do Komisji Europejskiej z sugestią zwrócenia uwagi na groźbę poważnego ograniczenia ich przychodów w wyniku wprowadzenia znowelizowanych przepisów w zakresie e-prywatności. Wydawcy z niepokojem odbierają zaproponowaną treść dyrektywy, która może prowadzić do kolejnych ograniczeń w przetwarzaniu danych o niskim ryzyku dla celów reklamowych oraz może zmusić ich do dostarczania treści za darmo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 listopada 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.11.2016

„Zakupy świąteczne 2016” według Deloitte (infografika)

Na prezenty, jedzenie oraz świąteczne spotkania z najbliższymi polska rodzina zamierza wydać średnio 1121 zł, czyli o 5 proc. więcej niż wydała w ubiegłym roku. Najbardziej spodziewanym prezentem są w tym roku kosmetyki i perfumy, które zdetronizowały książki – dotychczasowego lidera w rankingu prezentów. To główne wnioski z 19. edycji badania „Zakupy świąteczne” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte.

23 listopada 2016