Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Drutex odświeża wizerunek i prezentuje nowe logo

Kategoria: Firmy | Autor: | Data: 1 grudnia 2016
Słowa kluczowe: drutex


Firma Drutex wdrożyła nową identyfikację wizualną. Jest to element szerszej strategii mającej wzmocnić globalny wizerunek przedsiębiorstwa, które obchodzi swoje 30-lecie. Kreacja ma być wyrazem zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnich latach.


Nowe logo nawiązuje do znaku, który obowiązywał od 1994 r. Starano się, by znak stał się bardziej elegancki i nowoczesny, a jednocześnie prostszy i bardziej czytelny.

Sygnet wykorzystuje budowę litery D z nazwy brandu. Poprzez przestrzeń jej wnętrza nawiązuje do najważniejszej grupy produktów firmy – okien.







Akcentujący żółty kolor nawiązuje do poprzedniej identyfikacji wizualnej, zaś przewaga czerni ma podkreślać pozycję i wartość firmy na rynku. Funkcją czerni jest też podkreślenie fundamentu idei tworzenia okien. Połączenie nowego koloru (czarnego) z dotychczasowym żółtym ma odzwierciedlać ewolucję marki, a przede wszystkim połączenie tradycji i doświadczenia z postępem.

Tym zmianom towarzyszy również zmiana claimu reklamowego. Dotychczasowe hasło „Drutex – najlepsze okna” zostaje zastąpione przez „Drutex – Engineered for you”.

Jak tłumaczy firma, nowe hasło komunikuje w sposób bardziej wyraźny i bezpośredni misję Drutexu polegającą na dostarczaniu klientom produktów nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie, a jednocześnie szytych na miarę i dopasowanych do indywidualnych potrzeb.









Chcemy, aby krótki slogan na rynku polskim i rynkach zagranicznych był wymawiany w języku angielskim, co jest dość popularną praktyką w odniesieniu do marek prowadzących działalność na większości światowych rynków, dla firm o globalnych aspiracjach – mówi Leszek Gierszewski, prezes Drutexu.

Nowe logo może być wykorzystywane zarówno z claimem „Engineered for you”, jak i bez niego. Sam sygnet występować będzie obecnie jako samodzielny znak rozpoznawczy.

Nowy system komunikacji marketingowej i identyfikacji będzie sukcesywnie wprowadzany w drukach oraz na wszystkich wykorzystywanych do tej pory nośnikach. Drutex stopniowo wprowadzi również nowy wizerunek w swojej sieci partnerów handlowych na całym świecie.

Stare logo będzie można jeszcze zobaczyć w niektórych materiałach do wyczerpania zapasów. W punktach partnerskich okres przejściowy zmiany logo ze starego na nowe będzie wynosił około dwóch lat.

Wprowadzeniu nowego znaku towarzyszyć będzie kampania reklamowa realizowana w Polsce i na rynkach zagranicznych. Jej celem będzie podkreślenie zmiany wizerunku i identyfikacji firmy, a przy tym wyrażenie indywidualizacji oferty i nowoczesności konstruowanych produktów. Działania reklamowe planowane są na pierwszy kwartał 2017 r.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
Drutex czyli drut tak?
Slawek (13:13 2017-01-03)
Niestety, marka znana jedynie klientom. Czy komukolwiek nie zaznajomionego z rynkiem przyjdzie do głowy ze Drutex to nie producent drutu ale okien? Zerowy związek nazwy z produktem...Rebranding już dawno powinien być przeprowadzony w tej firmie!
Fatalna zmiana Drutex
Bąbel (07:01 2016-12-09)
Ten rebranding jest totalnym nieporozumieniem! Zgadzam się z ostatnim artykułem na Branding Monitorze, gdzie dokładnie przeanalizowano przypadek Drutexu. Powinni zacząć przede wszystkim od nazwy.
Logo Drutex
Simon (21:01 2016-12-03)
Tyle marketingowego textu w treści artykułu niestety nie pomoże. To logo jest okropne, nazwa przywołuje Józexy z lat 90. Firma spoko ale przydałby się porządny rebranding.


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 619 (22.03)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 610 (22.03)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.13096690177917