Drutex odświeża wizerunek i prezentuje nowe logo
  • 0
  • 2
1.12.2016

Drutex odświeża wizerunek i prezentuje nowe logo

Firma Drutex wdrożyła nową identyfikację wizualną. Jest to element szerszej strategii mającej wzmocnić globalny wizerunek przedsiębiorstwa, które obchodzi swoje 30-lecie. Kreacja ma być wyrazem zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnich latach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Simon

7 lat temu

Logo Drutex

Tyle marketingowego textu w treści artykułu niestety nie pomoże.
To logo jest okropne, nazwa przywołuje Józexy z lat 90. Firma spoko
ale przydałby się porządny rebranding.

Rozwiń komentarze

1 grudnia 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
1.12.2016

2016 r. zamknie się dynamiką wzrostu wydatków na reklamę w Internecie na poziomie 15–20% – prognozuje IAB Polska

Dynamika wzrostu wydatków na reklamę w Internecie osiągnie na koniec 2016 r. 15–20% – wynika z raportu IAB Polska „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2016–2017”. Programmatic, wideo oraz marketing oparty na treściach będą najważniejszymi siłami napędowymi rynku reklamy online zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej. Kanał mobilny będzie stale zyskiwał na znaczeniu, jednak ciągle nie zdominuje rynku.